Solena Apartman
HatĂĄlyos: 2025. JĂșnius 1-tƑl visszavonĂĄsig

1. ÜzemeltetƑ adatai

  • CĂ©gnĂ©v: PekĂĄr ZsĂłfia
  • AdĂłszĂĄm: 91146087-1-29
  • SzĂ©khely: 4031 Debrecen IstvĂĄn Ășt 17/b 1/3
  • TelefonszĂĄm: +36 70 408 9770
  • E-mail: pekarzsofi@gmail.com

2. A szolgĂĄltatĂĄs tĂĄrgya

A Solena Apartman szĂĄllĂĄshely-szolgĂĄltatĂĄst nyĂșjt egyĂ©ni vendĂ©gek Ă©s csoportok rĂ©szĂ©re, a HajdĂșszoboszlĂłn talĂĄlhatĂł apartmanhĂĄzban. A szolgĂĄltatĂĄs szĂĄllĂĄs biztosĂ­tĂĄsĂĄt, felszerelt apartmanhasznĂĄlatot, igĂ©ny szerint parkolĂłhasznĂĄlatot foglal magĂĄban.

3. Foglalås és fizetés

  • A foglalĂĄs e-mailben, telefonon vagy online rendszerben törtĂ©nhet.
  • A foglalĂĄs akkor vĂĄlik vĂ©glegessĂ©, ha azt az ĂŒzemeltetƑ visszaigazolja.
  • ElƑleg fizetĂ©se: bizonyos esetekben elƑleget kĂ©rhetĂŒnk, amelyet a vendĂ©ggel elƑzetesen egyeztetĂŒnk.
  • FizetĂ©s mĂłdja: kĂ©szpĂ©nzben, banki ĂĄtutalĂĄssal vagy elƑzetes megĂĄllapodĂĄs alapjĂĄn.

1

4. Lemondåsi feltételek

  • LemondĂĄs dĂ­jmentesen legkĂ©sƑbb 3 nappal az Ă©rkezĂ©s elƑtt lehetsĂ©ges.
  • 3 napon belĂŒli lemondĂĄs esetĂ©n az elƑleg nem kerĂŒl visszatĂ©rĂ­tĂ©sre (amennyiben volt).
  • Nem megjelenĂ©s esetĂ©n a teljes szĂĄllĂĄsdĂ­j felszĂĄmĂ­thatĂł.

5. Be- és kijelentkezés

  • BejelentkezĂ©s: 14:00-tĂłl
  • KijelentkezĂ©s: 10:00-ig
  • KorĂĄbbi bejelentkezĂ©s vagy kĂ©sƑbbi kijelentkezĂ©s csak elƑzetes egyeztetĂ©ssel, Ă©s esetlegesen felĂĄr ellenĂ©ben lehetsĂ©ges.

6. SzĂĄllĂĄs hasznĂĄlata

  • A vendĂ©gek a szĂĄllĂĄshelyet kizĂĄrĂłlag rendeltetĂ©sszerƱen hasznĂĄlhatjĂĄk.
  • Minden vendĂ©g felelƑssĂ©ggel tartozik az ĂĄltala okozott kĂĄrokĂ©rt.
  • A szĂĄllĂĄshely nem dohĂĄnyzĂł; dohĂĄnyozni kizĂĄrĂłlag a kijelölt helyen lehet.
  • HĂĄziĂĄllat nem hozhatĂł (kivĂ©teles esetben elƑzetes megbeszĂ©lĂ©s alapjĂĄn).

7. Adatkezelés

A vendég a foglalås sorån megadott személyes adatait a szolgåltató kizårólag a szållås biztosítåsåhoz, jogszabålyi kötelezettségek teljesítéséhez és kapcsolattartåshoz hasznålja fel. Az adatokat harmadik félnek nem adja ki, kivéve jogszabålyi kötelezettség esetén.

8. Panaszkezelés

A vendĂ©gek esetleges panaszait az alĂĄbbi elĂ©rhetƑsĂ©geken jelezhetik:

TörekszĂŒnk a panaszok gyors, korrekt Ă©s barĂĄtsĂĄgos rendezĂ©sĂ©re.

9. Egyéb rendelkezések

  • A hĂĄzirend az ÁSZF elvĂĄlaszthatatlan rĂ©sze.
  • Az ÁSZF mĂłdosĂ­tĂĄsĂĄnak jogĂĄt fenntartjuk.
  • Minden vitĂĄs kĂ©rdĂ©sben a magyar jog az irĂĄnyadĂł.

📌 Az ÁSZF elfogadása

A vendĂ©g a foglalĂĄs elkĂŒldĂ©sĂ©vel Ă©s/vagy a szĂĄllĂĄshely elfoglalĂĄsĂĄval elfogadja az ÁltalĂĄnos SzerzƑdĂ©si FeltĂ©teleket, valamint a hĂĄzirendet.